Sådan vækstede vi CAINTÈ med 2072% på 6 måneder
Skriv dig op her og få direkte adgang.
"Det er mange mange år siden vi har haft den slags resultater"
Mathias Larsen
Founder af CAINTÉ
Sebastian Salinas
Founder af Bullerbox
Fra dag ét – vitterligt fra dag ét har de kunnet præstere at følge vores yderst ambitiøse plan for intake, og CAC har holdt sig hamrende stabil – endda under det budgetterede.
Det er mange mange år siden vi har haft den slags resultater hvor vi kan øge vores spend, at intake er højt, samtidig med CAC er stabil og endda i den lave ende.
Frederik Flindt
Ejer af The Sneaker Store
Fantastisk service. Har medvirket til at hæve omsætning, sænke CAC og generelt udvikle på forretningen.
Efter 1 års samarbejde har vi set sosætningsstigning med 100%. Stigning af antal ordrer med 147%. Formindskning af CPA med 91%
Sara Aagaard Baudtler
Stifter af Hush Little One
Vi så en stigning i salget fra dag ét!
Hos tidligere bureauer har der altid været et dyk i salget ved skift.
Det var ikke tilfældet med Fabo. De viste resultater med det samme!! og en stødt stigning i salget fra dag ét.
Derfor var vi også helt trygge, da de skulle håndtere markedsføringen i forbindelse med vores deltagelse i Løvens Hule, og vi har været overordentlige tilfredse med udfaldet.
Christian Brandt
Marketingansvarlig hos Astralis Nexus
Vi hos Astralis Nexus henvendte os til FABO, efter lang tids søgning for en paid-partner, der var agile og kompetente på samme tid. Efter flere snakke med flere bureauer gik vi med FABO, som var ekstremt skarpe på vores business case, og hurtigt kom med konstruktiv sparring på alt fra vores offer, måden vi kommunikerede det på, og stederne de anbefalede os at køre dem på.
Sune Stougaard
Ejer af SelfieTime
De giver et helt nyt blik på, hvordan man hurtigst muligt kan skalere sin webshop profitabelt. F.eks. har vi både forøget vores livstidsværdi pr. kunde, og vores gennemsnitlige ordrestørrelse vha. blandt andet konverteringsoptimering. De fokuserer rigtig meget på at bruge betalt annoncering fra Sociale medier som et middel til at skaffe kunder, og forøge vores kundeportefølje – og det kan mærkes på både top- og bundlinje.