fbpx

FABO

Kunde Case

20% vækst på DK shoppen, 65% vækst på SE shoppen & 316% vækst på EU shoppen.

Se hvordan Power Culture er vækstet.

Power Culture
Industri
Fitness tøj & udstyr
Målsætning
Forbedre brandet, hjælpe med launch af nye kollektioner og nu skalering mod udlandet

+51%

Antal ordre

+48%

Samlet omsætning

-47%

CPA

Tommy er på forhånd allerede skarp hvad angår paid social, strategi, CRO mv. Han kom derfor til os med et ønske om at indgå et samarbejde med et specialist bureau således han kunne få maksimalt udbytte mellem synergierne fra paid social & CRO.

Udfordringer

Power Culture henvendte sig til os ifb. med skalering af deres Meta & TikTok Ads. Groft set kan udfordringer skitseres op således: 

Løsningen

Udvidelse af marketingmixet

Da vi indgik samarbejdet var det første vi gjorde, at lave en dydbegående handlingsplan for, hvordan vi kunne skalere Power Culture. Hvor de førhen var meget afhængige af Facebook & Instagram, har vi nu udvidet med TikTok i marketingmikset og lavet CRO tiltag på hjemmesiden. Dog er det vigtigste i samarbejdet, som vi også fandt frem til i handlingsplanen at naile den kreative vinkel.

Kreativ vinkel der bygger brand og skaber konverteringer

Et format der altid har virket godt for Tommy, er performance marketing. F.eks. iform af gode tilbud ligesom eksemplet med grafikken af Oscar (Hvide trøje på billedet længere nede), hvor folk kan købe et bundle med alt hvad de skal bruge, til en god pris. 

Der var dog behov for, at vi udover billedekreativer, også fik udarbejdet en kreativ vinkel der korrelerer med vores ideelle kundepersonas ønsker og markedskendskab. Jeg skitserer det ud nedenfor, så det er super nemt at forstå:

Nedenfor kan du se en skitse på Eugene Schwartz model, som jeg referer til i “Market Sophistication” i teksten ovenfor: 

Baseret ud fra ovenstående, tilrettelagde vi contentmikset. Nedenfor kan du se lille udkast af de kreativer vinkler som virkede, herunder 1. Atlet video 2. Video offer video 3. Grafik offer billede.

Hvad siger Tommy om samarbejdet?

Tommy og FABO har siden starten af samarbejdet været på arbejdsferie sammen og sammen arbejdet på andre projekter end Power Culture også. Vi gør en dyd ud af det personlige samarbejde, hvor vi bestræber på at være mere end blot en leverandør.

"Vi har oplevet 20% vækst på DK shoppen, 65% vækst på SE shoppen og 316% vækst på EU shoppen... Jeg vil anbefale Fabo til alle eCom der er træt af alt muligt salgsgøjl og for en gangs skyld ønsker en samarbejdspartner der har styr på sit shit!"

Tommy Dinh – Ejer/Stifter af Power Culture

Author picture

Hvad siger Tommy om samarbejdet?

Tommy og FABO har siden starten af samarbejdet været på arbejdsferie sammen og sammen arbejdet på andre projekter end Power Culture også. Vi gør en dyd ud af det personlige samarbejde, hvor vi bestræber på at være mere end blot en leverandør.

"Vi har oplevet 20% vækst på DK shoppen, 65% vækst på SE shoppen og 316% vækst på EU shoppen... Jeg vil anbefale Fabo til alle eCom der er træt af alt muligt salgsgøjl og for en gangs skyld ønsker en samarbejdspartner der har styr på sit shit!"

Tommy Dinh – Ejer/Stifter af Power Culture

Author picture
Frederik Wind
Frederik Wind

Udgivet 25/09/2023

Skal din webshops være vores næste
succescase?🚀