...
Kundecase

Danmarks fremtidigt bedste neglelaks pusher

Lær hvordan Naillak lavede sig en mere profitabel & sund forretning ud af et mere holistisk marketing set-up samt brug af både førsteparts- samt trejdspartsdata.

...
Branche
Kostmetik / e-commerce
Mål
Lavere pris pr. køb
...

+22%

Gnm. ordreværdi

- 17,40%

Pris pr. køb

1,35% -> 2,28%

Konverteringsrate pr. klik

Hvordan hæver du din gnm. ordre værdi og mindsker prisen pr. køb på samme tid? I samarbejde med Naillak’s skarpe hold, knækkede vi koden mod en sundere & endnu mere profitabel forretning.

Vækstplanen

I samarbejde Naillak blev der lagt en langsigtet strategi på hvilke medier & softwares der skulle implementeres for at formindske prisen pr. køb, forlænge Life-time-value på kunden & forhøje vores gnm. ordre værdi. Vi er gået fra et simpelt annonce set-up til et mere holistisk set-up, her er nogle af de ting som vi har implementeret:

  • TikTok har med dets billige CPM & CPC priser været en entry billet til mere relevant & billigt Top funnel trafik. Det har bl.a. været med til at fodre vores Facebook retargeting og fordi Naillak produkter er i et perfekt prisleje til TikTok, har det også være med til at skaffe konverteringer til en billigere pris end hvad Facebook kan tilbyde.
  • Content leveraging har været et must. Content er blevet alfa-omega efter IOS 14 & ekspontielt kortere attention spans har gjort det sværere end nogensinde før at ramme & fastholde opmærksomheden hos din målgruppe. Implementering af content leveraging for at finde “winning creatives” har været et must for at skalere annonce spend profitabelt.
  • Customer data platform & kvalitativ data. Implementering af customer data platformen Triple Whale samt EnquireLabs var med til at give mere kvalitativ data & bidrage til med et overblik over: hvad der virker, hvad der ikke virker & vigtigst af alt. Hvad vi skal smide flere penge efter.

Test, test, test

Naillak’s team er længder skarpere end gennemsnittet når det kommer til e-commerce. Men nogle gange handler det om kapacitet, sparring og tiden du har til rådighed. Derfor har skaleringen og optimering af content såvel som annoncekontien været baseret på A/B test, sparring & rapportering. Der har ikke været langt fra tanke til handling & det har i sidste ende bidraget til en mindre pris pr. køb samt en hævet gnm. ordreværdi.


“Hos Brand Partners A/S har vi haft stor succes med at bruge kompetencerne fra Frederik og Christian fra Fabo til vores annoncering og content (både prof. content og UGC) til vores e-commerce projekter. Stor anbefaling herfra!”


...
... ...

Ansat som et eksternt bureau men føltes som et internt team

Tæt sparring, daglig rapportering & daglige dialoger over Slack har været nøglen til et succesfuldt annonce set-up. Hvad skal der laves af content næste gang? Hvem skal lave det? Hvilke Unique selling points virker bedst? Rabat eller ingen rabat? Hvilke kanaler? Alle ting er blevet vendt og nøgleordene har været, proaktivitet, ærlighed & gennemsigtighed.