Løvens Hule Case
Se hvordan vi vækstede Hush Little One før, under og efter Løvens Hule deltagelse 🦁
Det her case studie er specielt relevant for dig der har planer om eller har deltaget i Løvens Hule og gerne vil vide hvordan du maksimerer udbytte heraf


Industri
Soveprodukter til babyer
Målsætning
Forøge salget op til, under og efter Løvens Hule deltagelse i 2023
202%
Vedvarende vækst månederne efter LH deltagelse sammenlignet YOY
311%
Omsætningsstigning ifb. med Løvens Hule
+100%
Konverteringsrate
Sara & Nicolaj kom til os, efter vi havde holdt oplæg for Nordic Female Founders med et ønske om, at komme bedst igennem deres Løvens Hule deltagelse således at de fik maksimalt udbytte af deltagelsen og så at væksten ikke vil stagnere kort efter deres TV-deltagelse.
Vækstplanen før, under og efter Løvens Hule deltagelse
Da Hush Little One kom til os i starten af 2023, var det med et ønske om at vækste både før, under og efter Løvens Hule. Sammenlignet med forrige år har vi forøget omsætning med 498%. Det skyldtes en mere stabil omsætning før løvens hule, maksimal udbytte af deltagelsen og vedligeholdelse af omsætningen efterfølgende.
- Performance branding: For at sikre succes i vores samarbejde med Hush Little One, var det afgørende at forstå deres forbrugere igennem vores onboarding/research periode. Hvad er deres købsmotiver? Hvad er deres primære bekymringer? Hvordan kan vi forhøje den opfattede værdi af produktet og positionere Hush Little One som Rolls Royce inden for babysøvn? Forbrugere søger mere end blot en god nats søvn for deres baby. Med Hush Little One vælger de den trygge løsning i kampen mod lange putninger, hyppige opvågninger og et overtræt barn, som skygger for glæden ved forældreskabet. Vi tilbyder dem den energi og ro, de drømmer om som forældre. Det er præcis det, forbrugeren investerer i.
- Forbedret content: Efter onboarding og research blev det tydeligt, at: 1. HLO manglede de nødvendige ressourcer og kompetencer til at skabe indhold, der rigtigt afspejler brandets vibe. 2. Der var ikke en klar struktur for indholdseksekvering. Vi har derfor udviklet en contentplan og, i samarbejde med Labelless Media samt Blak promotions, implementeret den. Resultatet er en forbedret ROAS og en stærkere brandopfattelse.
- Ny hjemmeside: I samarbejde med Dinh Creative, som har udviklet siden, har vi med vores konverteringsoptimerings tiltag/designs lanceret en opdateret hjemmeside i lavsæsonen (juni/juli), hvor vi har forøget konverteringsraten med 100%, med samme annonceforbrug. Den nye side tilbyder en forbedret brugeroplevelse og bedre repræsentation af Hush Little One-brandet. Forbedringerne inkluderer bl.a.: 1. Optimeret UX/UI for forøget opfattet værdi af branden samt nemmere navigation. 2. Forstærket value proportion på specielt forsiden og produktsiderne. 3. Tilføjelse af social proof og tryghedselementer, såsom Trustpilot, produktanmeldelser og kunde-testimonials i landingsside (se hushlittleone.dk/). 4. Et attraktivt “offer”: gratis babykursus fra top babyosteopater ved køb af en tyngdedyne. 5. Overbevisende copywriting.
Netværk skaber salg
Hush Little One ser selv ekstremt dygtige til at lave de bedste produkter på markedet, men har brug for hjælp til at kommunikere dette igennem video, copy, SEO mv.
Til trods for at vi specialiserer os indenfor paid social & CRO (den ultimative paid social løsning for ecommerce), så eksekverer vi ikke på alt og har derfor kvalificeret partners indenfor eksekvering af content og SEO der har hjulpet Hush Little One med at vækste.
"Vi mærkede en stigning i salget fra dag ét, uden de typiske "testperioder". Med deres specialisering og stærke netværk, har Fabo ikke blot skærpet vores brand, men også doblet vores konverteringsrate. Hvis du søger resultatorienteret ekspertise, løvens hule eller ej, er Fabo det oplagte valg."
Sara Baudtler – Medejer af Hush Little One


Frederik Wind
Udgivet 19/06/2023