Kunde Case
Se hvordan vi vækstede Hush Little One før, under og efter Løvens Hule deltagelse
Var det profitabelt for Astralis og udvide kanalmixet med andre medier end FB & IG? Bestemt.

Industri
Soveprodukter til babyer
Målsætning
Forøge salget op til, under og efter Løvens Hule deltagelse i 2023
290%
Vedvarende omsætnings og bundlinje stigning efter Løvens Hule deltagelse.
10%
Conversion rate pr. click
35%
Pris pr. køb formindskelse
Sara & Nicolaj kom til os, efter vi havde holdt oplæg for Nordic Female Founders med et ønske om, at komme bedst igennem deres Løvens Hule deltagelse sådan at væksten ikke vil stagnere kort efter deres TV-deltagelse.
Vækstplanen før, under og efter Løvens Hule deltagelse
Astralis kom til os med et ønske om at få deres betalte annoncer administreret af en partner som 1. Havde know-how 2. Forstod brandet og dets værdier 3. Er troværdige, agile og proaktive 4. Ikke tildelte casen til en juniorkonsulent efter kontraktunderskrivelsen ☝️
- Kanalmix: Da vi indgik samarbejdet, havde Astralis forberedt et stort deck af professionelt/corporate indhold, som var klar til at blive pushet B2C og B2B. Med vores indledende know-how indenfor de forskellige medier blev vi enige om at teste det professionelle content vs. TikTok-content B2C og køre det mere professionelle content B2B. Ud fra dette så vi et fald på 91 % i pris pr. konvertering fra TikTok-content sammenlignet med det professionelle indhold B2C og en tilfredsstillende pris pr. MQL B2B (Marketing qualified lead). Dette kanal-mix og testing-setup var afgørende for effektiviteten af vores markedsføringsindsatser og lagde grundlaget for vores fremtidige kampagner.
- Forbedring af content: Vores primære revenuedriver var TikTok. Så efter at kanalmixet var fastlagt, lagde vi ekstra indsatser mod TikTok B2C og startede processen med at forbedre vores content: Det rigtige tilbud, de rigtige USP'er, den rigtige landingsside. Hver en sten blev vendt, og det førte os i sidste ende til en konverteringsrate på 10 % pr. klik fra TikTok, hvilket er ekstremt højt (og profitabelt).
- Konverteringsoptimering: Vi ved, at betalt annoncering på sociale medier ikke "bare" er betalt annoncering på sociale medier. Der er forskellige faktorer, der påvirker resultaterne ved betalt annoncering på sociale medier, og vi forsøger at forbedre alle led for at få størst muligt ROI fra budgettet. En af disse faktorer er vores website og landingssider. Vi havde brug for at forbedre konverteringsraten. Fra en simpel landingsside (forsiden) til dedikerede landingssider 6x vi konverteringsraten fra klik->booking, og var dermed i stand til at skalere vores annoncer profitabelt.
Traditionel bureau eller vækstpartner?
Astralis havde tidligere arbejdet med andre større bureauer. Desværre befandt de sig nogle gange i klemme mellem en kontaktperson og vedkommende som stod for deres betalt annoncering. Deres ønsker blev ikke altid kommunikeret korrekt internt fra det andet bureau, og de havde brug for et bureau, der kunne handle hurtigt og havde hånden på kogepladen.
" Vi har holdt på kunderne og forøget omsætningen med 62% selv efter vi har stoppet paid annoncering… De var ekstremt seriøse, svarede hurtigt og vi vil til hver en tid anbefale Fabo til alle som ønsker et væksteventyr uden lige. "
Samarbejdet mellem Astralis og Fabo har ført til mere end blot gode resultater. Som i andre cases oplever vi, at vi får et tæt samarbejde/forhold med vores kunder. Sandsynligvis er det en af grundene til, at vi har besøgt Astralis Nexus flere gange uden det nødvendigvis var i forretningsøjemed. Vi tror på, at det er et resultat af: En gennemarbejdet og grundig levering af ydelsen der er bestilt, gode resultater, god forventningsafstemning i onboardingen og vigtigst af alt, god kommunikation.