FABO

Kunde Case

Se hvordan vi vækstede Hush Little One før, under og efter Løvens Hule deltagelse

Var det profitabelt for Astralis og udvide kanalmixet med andre medier end FB & IG? Bestemt.

Industri
Soveprodukter til babyer
Målsætning
Forøge salget op til, under og efter Løvens Hule deltagelse i 2023

290%

Vedvarende omsætnings og bundlinje stigning efter Løvens Hule deltagelse.

10%

Conversion rate pr. click

35%

Pris pr. køb formindskelse

Sara & Nicolaj kom til os, efter vi havde holdt oplæg for Nordic Female Founders med et ønske om, at komme bedst igennem deres Løvens Hule deltagelse sådan at væksten ikke vil stagnere kort efter deres TV-deltagelse. 

Vækstplanen før, under og efter Løvens Hule deltagelse

Astralis kom til os med et ønske om at få deres betalte annoncer administreret af en partner som 1. Havde know-how 2. Forstod brandet og dets værdier 3. Er troværdige, agile og proaktive 4. Ikke tildelte casen til en juniorkonsulent efter kontraktunderskrivelsen ☝️

Traditionel bureau eller vækstpartner?

Astralis havde tidligere arbejdet med andre større bureauer. Desværre befandt de sig nogle gange i klemme mellem en kontaktperson og vedkommende som stod for deres betalt annoncering. Deres ønsker blev ikke altid kommunikeret korrekt internt fra det andet bureau, og de havde brug for et bureau, der kunne handle hurtigt og havde hånden på kogepladen.

" Vi har holdt på kunderne og forøget omsætningen med 62% selv efter vi har stoppet paid annoncering… De var ekstremt seriøse, svarede hurtigt og vi vil til hver en tid anbefale Fabo til alle som ønsker et væksteventyr uden lige. "

Samarbejdet mellem Astralis og Fabo har ført til mere end blot gode resultater. Som i andre cases oplever vi, at vi får et tæt samarbejde/forhold med vores kunder. Sandsynligvis er det en af grundene til, at vi har besøgt Astralis Nexus flere gange uden det nødvendigvis var i forretningsøjemed. Vi tror på, at det er et resultat af: En gennemarbejdet og grundig levering af ydelsen der er bestilt, gode resultater, god forventningsafstemning i onboardingen og vigtigst af alt, god kommunikation.