Bestil en skræddersyet Black Friday strategi (GRATIS)
Black Friday er en gylden mulighed for e-commerce ejere som dig. Det er chancen for at booste salget og skabe stærke kunderelationer. Men er din webshop forberedt på den intense konkurrence og trafik?
Bestil en skræddersyet Black Friday strategi
- Tilmeldingsfrist: 18. oktober
Analysen indeholder:
- Konkrete tiltag der forbedrer din funnel og sænker din CPA
- Højtkonverterende annoncekreativer som du kan lave til dine Black Friday kampagner
- Konverteringsoptimeringer på din website
- Hvordan du slår dine konkurrenter med et mere værdifuldt offer til dine kundeemner
- Direkte forbedringer til din copywriting
- Hvordan du indsamler værdifulde leads der er klar til handle
- Meget mere…
Bestil en gratis og skræddersyet Black Friday strategi
Gør dig klar til årets største handelsdag med en skræddersyet Black Friday strategi
Du skal som minimum omsætte for: 200.000 kr / md.



Kundestats:
Black Friday 2022
I en tid, hvor synlighed er nøglen, skal din webshop være forberedt. En dybdegående strategi er ikke kun vigtig for dit Black Friday-salg, men også for at opbygge varige kundeforhold.
92%
af vores kunder oplevede at have deres bedste Black Friday nogensinde
+7.5 mio. kr
brugte vi på annoncering profitabelt på Black Week for vores kunder i 2022.
47.553.111 kr
blev genereret gennem vores annoncer under Black Week 2022.

Kundestats: Black Friday 2022
I en tid, hvor synlighed er nøglen, skal din webshop være forberedt. En dybdegående strategi er ikke kun vigtig for dit Black Friday-salg, men også for at opbygge varige kundeforhold.
92%
af vores kunder oplevede at have deres bedste Black Friday nogensinde
+7.5 mio. kr
brugte vi på annoncering profitabelt på Black Week for vores kunder i 2022.
47.553.111 kr
blev genereret gennem vores annoncer under Black Week 2022.
"Det er mange mange år siden vi har haft den slags resultater"
Mathias Larsen
Founder af CAINTÉ
Sebastian Salinas
Founder af Bullerbox
Fra dag ét – vitterligt fra dag ét har de kunnet præstere at følge vores yderst ambitiøse plan for intake, og CAC har holdt sig hamrende stabil – endda under det budgetterede.
Det er mange mange år siden vi har haft den slags resultater hvor vi kan øge vores spend, at intake er højt, samtidig med CAC er stabil og endda i den lave ende.
Frederik Flindt
Ejer af The Sneaker Store
Fantastisk service. Har medvirket til at hæve omsætning, sænke CAC og generelt udvikle på forretningen.
Efter 1 års samarbejde har vi set sosætningsstigning med 100%. Stigning af antal ordrer med 147%. Formindskning af CPA med 91%
Martin Windelborg
CEO & Stifter hos BYIC
Vi har nu arbejdet med Fabo i 6 måneder på tværs af 3 markeder og det har været en stor fornøjelse… På Meta er vores pris pr. køb faldet med 25,4%, gnm. ordreværdi steget med 50,58% og POAS steget med 115,13%. De er proaktive i deres arbejde og er blevet en strategisk sparringspartner for os
Christian Brandt
Marketingansvarlig hos Astralis Nexus
Vi hos Astralis Nexus henvendte os til FABO, efter lang tids søgning for en paid-partner, der var agile og kompetente på samme tid. Efter flere snakke med flere bureauer gik vi med FABO, som var ekstremt skarpe på vores business case, og hurtigt kom med konstruktiv sparring på alt fra vores offer, måden vi kommunikerede det på, og stederne de anbefalede os at køre dem på.
Tommy Dinh
Ejer af Power Culture
Vi har oplevet 20% vækst på DK shoppen, 65% vækst på SE shoppen og 316% vækst på EU shoppen… Jeg vil anbefale Fabo til alle eCom der er træt af alt muligt salgsgøjl og for en gangs skyld ønsker en samarbejdspartner der har styr på sit shit!